Space Tumblr Themes

Pesanan saya untuk awak :)

  • Please jangan main hujan lagi :’/
  • Jaga makan minum awak. Saya taknak awak sakit.
  • Jangan sedih-sedih. Kena ceria selalu :’D
  • Takmo nakal-nakal :)
  • Last sekali, saya sayangg awak :’)

 

”..Mungkin kita tak bersama di takdirkan, tak mengapa asal kau bahagia :) ♥ …”

People make mistake

”.. It’s hard to forget rather than to forgive.. “

"Ya Allah Ya Tuhanku, seandainya terputus akan doa untukku daripada ibu dan bapaku, maka kau peliharalah mereka, berkatilah hidup mereka, dan berikan lah mereka kemudahan dan ketenangan jiwa dalam mendidik anak-anak Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim .."

- " mungkin disaat itu, aku telah tiada disisi mereka .. "

Cover " I love you " by Najwa Latif .

My guitar. The only one that I have :*
Love you muchuk-muchuk ! Muahhh .

My guitar. The only one that I have :*

Love you muchuk-muchuk ! Muahhh .

Sorry for the load -..- Just click to play .

" Ku ukir indah namamu by 7 Pelangi :) "

Re-cover :3 I’m sorry if I could not make it better than Najwa Latif or anyone else. I’m just trying to entertain myself. Heheh :P

I love you

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,

Yang takdirnya bukan untuk kita,

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,

Tanpa berkata atau berpandang mata,

Mungkin aku mencintaimu

walaupun engkau tak pernah tahu,

Mungkin aku mencintaimu

tanpa lelah atau pun jemu,

I’m sorry but i love you,

I’m sorry if i miss you,

Even if i can’t have you ,

You know i’ll always be there for you,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,

Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu

biar tiada siapa yang tahu,

Biar aku mencintaimu

dalam diam ataupun bisu,

Me :/

"kau teristimewa tapi dia yang sempurna…"

Kwangg ~

Sinopsis Novel : Aku duda kau janda by Airis Dania

Kerana sebuah janji, hidup Nur Anisha dibelenggu resah. Kerana janji itu jugalah yang menjadi penyebab kemalangan Adam Hasif sehingga dia lumpuh. Walau bagaimanapun, Adam Hasif tetap menuntut agar Nur Anisha menunaikan janjinya. Adam Hasif sudah berubah daripada menjadi seorang lelaki yang baik kepada lelaki yang obses dan cemburu. Pada waktu yang sama, hadir Imran Rifqi meluahkan rasa cintanya pada Nur Anisha. Nur Anisha binggung untuk memilih. Keresahan hati Nur Anisha bertambah dengan kehadiran Khairi. Khairi masih tetap setia menunggu Nur Anisha walaupun Nur Anisha sudah berkali-kali mengatakan dia tidak mencintai Khairi. Siapakah yang akan menjadi pilihan Nur Anisha? Sanggupkah Nur Anisha mengingkari janjinya pada Adam Hasif semata-mata untuk memilih Imran Rifqi? Adakah Khairi akan terus setia menunggu?

image

#tunggu kakak den habis bace dulu ehh hehe -..- belikan si gemok tu novel jela pakai baucer buku. Aku memang tak ar nak layan novel kan -..-

I need you by my side :’)
You’re mine forever.

I need you by my side :’)

You’re mine forever.

-..- hohohoh lols. cuba nyanyi konon buwerkk !

My lawn :) Kampung style .

I’m just gonna miss them for a while.

Two month :’/

Hmmm.